Verkoopdag zaterdag 16 sept.

Een dag vol gezelligheid, activiteiten, kramen en natuurlijk wat te eten en te drinken. Deze rommel- en verkoopmarkt staat bekend als meest gezellig en best gesorteerd van Midden Nederland. Westbroek kent de traditie van deze jaarlijkse dag op de 3-de zaterdag in september.

Naast de markt kunt u terecht voor bloemstukken, verloting, kinderspelen, boekenmarkt, brocante, speelgoed. Bent u even toe aan wat rust?  Op het buitenterras kunt u heerlijk genieten van drinken en lekkernijen. Om mee te nemen of direct op te eten:  wafels, oliebollen, taart, belegde broodjes, beenham, vers gerookte vis.

Het kerkgebouw is open. Er zijn gidsen die uitleg geven.

De markt is open van 10:00 tot 15:00 uur. Alles achter en bij de Hervormde Kerk, in het centrum van het dorp Westbroek. Gratis ruime parkeergelegenheid op het terrein naast de kerk. Borden wijzen u de weg.

Plaats en tijd:

Westbroek, 3615 BE

16-09-2022 van 10:00 – 15:00 uur

Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar Bep Otten, mailbo@kpnplanet.nl