Welkom op de website van de Hervormde gemeente Westbroek e.o.

De gemeente is aangesloten bij de Protestantse Kerk in Nederland en heeft een eigen voorganger.

Per 1 januari 2015 heeft er een samenvoeging plaatsgevonden van de Hervormde gemeente te Westbroek en de Hervormde gemeente te Maartensdijk.
Het verzorgingsgebied van Hervormd Maartensdijk is overgedragen aan de zorgen van de kerkenraad van de Hervormde gemeente te Westbroek.
Alle kerkelijke activiteiten worden vooralsnog vanuit Westbroek geregeld.
De naamgeving van de twee samengevoegde gemeenten is geworden: "Hervormde Gemeente te Westbroek e.o." (en omstreken).

Op deze website wordt u geïnformeerd over de wekelijkse diensten die gehouden worden, maar ook over de speciale diensten.
Daarnaast zijn er in de gemeente diverse kringen en verenigingen actief op het gebied van o.a. jongerenwerk, ouderenzorg, gespreksgroepen en evangelisatiewerk.

De zondagse erediensten hebben vaste aanvangstijden:
de morgendienst om 10.00 uur
de avonddienst om 18.30 uur
Informatie over bijzondere diensten en overige activiteiten vindt u onder ‘diensten’.

De Hervormde Gemeente Westbroek e.o. is één van de twee kerkelijke gemeenten die in Westbroek actief is. De andere gemeente is de Nederlands Gereformeerde Kerk.
Op verschillende niveaus wordt samengewerkt.

Wilt u meer informatie over de Hervormde Gemeente Westbroek e.o. of wilt u misschien kennis maken met het geloof in Jezus Christus, aarzel dan niet om contact te zoeken via de contactpagina.